Lembaran Diet IBS Dapatkan Old tidak Adakah Mereka?

Lembaran Diet IBS Dapatkan Old tidak Adakah Mereka?

Lembaran diet IBS dan penawar rumah Sindrom Usus Mudah Rengsa adalah memberi kesan bagaimana kita terus melihat sejarah kita sendiri.

Ingat hari-hari yang baik lama?

Ingat hari-hari apabila kehidupan adalah besar. Apabila anda boleh hanya kira-kira makan apa-apa dan tersenyum.

Tetapi mereka makan lebih untuk beratus-ratus ribu Sindrom Usus Mudah Rengsa orang berpenyakit.

Sejak kebelakangan ini, kajian yang dilakukan di seluruh Amerika Syarikat menentukan bahawa hampir 2 daripada 10 rakyat Amerika mengalami sensasi sakit perut yang mengakibatkan gangguan perut.

Rawatan? Tablet. Anda tahu, sesuatu yang lain untuk menelan. Nah, untuk beribu-ribu ya. Tetapi apa yang kita mencari tempat adalah bahawa rawatan gantian menghadapi keputusan menarik.

Tetapi mana yang bernilai masa anda? Menggali jauh ke dalam siasatan dalam talian membawa anda kepada lebih banyak kekeliruan yang cara untuk mendapatkan bantuan.

Penghidap IBS sering tumbuh leka tentang gejala mereka. Kacau ganggu, gas dan lawatan cepat ke bilik air terdekat meninggalkan kegusaran seksa yang amat besar kedua-dua di dalam perut anda dan kehidupan sosial anda.

Seorang pengamal saya tahu dalam perniagaan gangguan dalam perut rawatan terpesona oleh peningkatan jumlah pesakit yang dilihatnya. Pada mulanya, amalannya dalam hipnoterapi telah memenuhi pengguna tembakau dan penghidap penurunan berat badan. Dalam tempoh empat tahun lepas, bagaimanapun, amalannya berkembang dengan pesat dengan pesakit Sindrom Usus Mudah Rengsa.

Adakah anda mendengar Rengsa Sindrom Usus perut merungut memberitahu anda untuk mendapatkan campur tangan? Adakah anda lusuh kepada orang-orang cadar diet IBS terletak dalam beg tangan atau guaman jaket anda?

Cepat marah rawatan rumah Sindrom Usus serta-merta menawarkan terapi yang selamat untuk orang yang memerlukan campur tangan bunyi tanpa prosedur perubatan. Anda boleh lupa tentang pusat rawatan mahal bagi yang biasanya memerlukan perbelanjaan perubatan mencapai stratosfera.

Cadangan saya adalah untuk sesiapa sahaja menghadapi IBS melakukan usaha yang wajar mereka untuk menemui sepenuhnya penawar rumah IBS di pasaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar