Anda Ingin Mencari Taller - Ikuti ini Tips

Anda Ingin Mencari Taller - Ikuti ini Tips

Terdapat berjuta-juta orang di seluruh dunia yang tidak berpuas hati dengan ketinggian mereka. Ramai orang-orang sedang mencari cara untuk meningkatkan ketinggian mereka menjadikan diri mereka kelihatan lebih tinggi. Terdapat beberapa teknik yang boleh digunakan untuk memberi gambaran yang lebih tinggi baca di bawah untuk beberapa tips ini.

1. Jika anda menjaga rambut anda pendek ia akan membuat leher anda kelihatan lebih panjang daripada yang sebenarnya. Meninggalkan leher terdedah membawa lebih fokus di atasnya dan ilusi lebih panjang dijangka. Jika leher itu ditutup dengan rambut panjang ia akan mempunyai untuk penampilan leher lebih pendek.

2. postur anda boleh melakukan banyak ke arah menjadikan anda kelihatan lebih tinggi atau lebih pendek. Cuba untuk mengekalkan postur tegak, bermakna tidak kemerosotan, boleh pergi sepanjang jalan untuk membuat anda lebih tinggi. Pada kenyataannya anda akan menjadi lebih tinggi kerana anda akan berdiri lebih tegak.

3. Jelas sekali memakai kasut dengan menyembuhkan lebih tinggi atau tapak kaki akan meningkatkan ketinggian anda yang merupakan cara yang paling mudah untuk kelihatan lebih tinggi. Walaupun memakai kasut yang bulkier mencari akan membuat anda kelihatan lebih tinggi kerana kaki anda akan kelihatan lebih besar.

4. Pakaian yang anda pakai boleh mempunyai kesan dramatik pada penampilan anda. Jika anda memakai baju cahaya berwarna dan seluar gelap atau sebaliknya, garis pinggang anda akan menjadi tumpuan utama dan ini boleh mewujudkan ilusi yang lebih pendek. Untuk mengatasi ini memakai warna pepejal yang dekat dengan naungan yang sama di seluruh, ini akan mengambil fokus di luar garis pinggang. Memakai jalur pin juga akan memberi ilusi yang lebih tinggi.

5. Melakukan perkara-perkara di atas akan membantu anda mencapai mencari lebih tinggi. Tetapi anda juga harus berusaha untuk muncul yakin pada diri sendiri dan menjaga diri sendiri. Apabila anda yakin pada diri sendiri akan diunjurkan kepada orang di sekeliling anda dan mereka akan mengambil perhatian. Ini boleh menjadi lebih penting daripada tips lain di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar